Geri dviračio pedalai – geri sportiniai pasiekimai

dviracio pedalaiĮvairių sričių entuziastai visada pritars, kad pačių sukonstruotas įrenginys yra aukštesnės kokybės ir veikia kokybiškiau bei ilgiau, nesvarbu, ar tai būtų kompiuteris ar dviratis. Dviračio mechanizmas daug paprastesnis už elektronikos prietaisą, tačiau jo dalis reikia parinkti ne mažiau kruopščiai. Dviračio pedalai yra bene svarbiausia dviračio dalis, nes būtent jais perduodama fizinė jėga, kuri priverčia dviratį judėti.

Daugiau informacijos: adviratis.lt

Geri dviračio pedalai užtikrins pasivažinėjimo malonumą nepriklausomai nuo to, ar važiuojamas ilgas, ar trumpas atstumas. Jei važiavimo metu kojos slysta nuo pedalų, tai ženklas, kad jie nėra tinkami ar jiems nepritaikyta avalynė. Suderinus šiuos du komponentus važiavimas dviračiu teikia didesnį komfortą ir saugumo jausmą kelyje.

Dviračio pedalai būna skirtingų rūšių ir vieną iš jų reiktų pasirinkti pagal tai, kur dviratis bus naudojamas, kokia bus dviračio paskirtis. Nesunku suprasti, kad kasdienio naudojimo dviračiui pakanka paprastų pedalų, tačiau sportiniai ir lenktyniniai dviračiai reikalaus didesnio dėmesio pedalams. Pedalai pagal dviračio stilių yra skirstomi į dvi dalis: su fiksatoriumi ir be jo. Dviračio pedalai su fiksatoriumi suteikia didesnį stabilumą ir mažesnį nuovargį pėdoms. Pedalai be fiksatoriaus tinka BMX tipo dviračiams, miesto dviračiams bei dviračiams, kuriems reikia plačių pedalų. Pedalai su fiksatoriumi taikomi MBT ir laisvalaikio tipo dviračiams. Jie gali fiksuoti pėdą iš vienos, dviejų arba visų keturių pusių, kas suteiktų maksimalią naudą. Pėdos padėtis ant dviračio pedalo turi labai didelę reikšmę, kurios negalima paneigti.

Bendro pobūdžio patarimai siūlo pedalus minti naudojant pirštus ir remiantis į pedalo ašį padikaulio sąnario centru. Tikram sportininkui, kuris nori pasiekti savo galimybių aukštumas, kurios matytųsi įveiktuose kelio ruožuose privalomas detalesnis pedalų parinkimas. Fiksatoriai gali padidinti arba sumažinti keliamąją galią. Važiuojant į kalną keliamoji galia yra pliusas, o sprinte šis veiksnys sumažina staigų startavimą. Sportininkai žino, kad minant dviratį būtina išvengti energetinių nuostolių. Kai ant pedalo dedama per mažai pėdos, į pedalų minimą teks įdėti daugiau pastangų, jėgos. Tai duoda didesnę apkrovą blauzdos raumenims, sąnariams ir yra neefektyvu norint gerinti sportinius rezultatus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *