Kodėl tvoros dar ne visuose kiemuose?

tvorosTvoros neturi būti pamirštos, nes jos buvo sugalvotos žmonių naudai. Nepamirškime to, kaip nuo svetimšalių kadaise gynėsi mūsų ainiai. Tęskime tą tradiciją, kad gyvenamoji vieta turi būti apjuosta tvoros. Tradicija graži ir praktiška, nors tvoros pobūdis ir gaminimo medžiagos pasikeitusios.

Daugiau informacijos: www.etvoros.lt

Būtų įdomu atlikti apklausą  su interneto lankytojais ir išsiaiškinti, kokia dabartinių gyventojų nuomonė dėl tvoros statymo. Žinoma, nuomonių būtų visas miškas, bet preliminariai būtų galima sužinoti, kaip mąsto visuomenė. Galbūt tvorų gamintojai tokiu būdu gautų naujų idėjų dėl to, kaip tvora turėtų keistis. Sužinotų ir tai, ar prekybininkų pasirinktas tvoros tobulinimo ir moderninimo kelias buvo teisingas, ar nueita į lankas. Tvoras perka paprasčiausi gyventojai, kokių yra diduma. Apklausą reikėtų vykdyti ne su tais internautais, kurių kiemuose jau seniai yra tvora. Kalbinami turėtų būti ne tvoros pardavėjų ir tiekėjų klientai, o kaip tik tie, kas tvoros neturi. Turi būti išsiaiškinta, kokios priežastys lemia tai, kad žmogus niekada net mintyse nėra svarstęs apie tvoros tiesimą aplink savo privatų žemės sklypą, kuriame gyvena? Turi būti klausiama, kas žmogų sustabdo nuo tvoros pirkimo? Reikia ieškoti priežasčių, o ne vien naujas ir naujas reklamos strategijas siūlyti.

Kitas dalykas, kurį būtų galima testuoti yra tvoros parduotuvės vardo žinomumas. Ši apklausa turėtų būti skirta tiems, kas tvoras jau turi, bet pirko ne jūsų parduotuvėje, o pas konkurentus. Čia galima klausti visai paprastai, įvardijant prekės ženklą. Pavyzdžiui galimi tokie klausimai: „Ar esate kada nors lankęsi etvoros.lt puslapyje?“, „Ar jums yra girdėtas internetinis puslapis etvoros.lt?“. Tokie klausimai turėtų įsimaišyti tarp kitų klausimų, susijusių su tvoromis. Galbūt net užduoti po du kartus, kad būtų matyti, ar pasirinkti tie patys variantai. Tam, kad pasikartojantys klausimai nebūtų akivaizdžiai pastebimi, klausiant to paties antrą kartą klausimas turėtų būti šiek tiek perfrazuotas. Beje, tikslesni rezultatai gaunami tada, kai internautas atsakymą turi parašyti pats, o ne pasirinkti iš duotų variantų. Taip bus greičiausiai mažesnis anketoje dalyvavusių žmonių skaičius, bet rezultatai bus patikimesni, o tai ir yra tikslas – sužinoti tikslias priežastys dėl ko vienos ar kitos tvoros yra žinomos ir perkamos, o kitos rinkoje nepastebėtos, nors reklamuojasi lyg ir apylygiai.

Pradžioje minėta tradicija, be abejo, nėra privaloma, bet tęstinumas yra gerbtinas. Palanki visuomenės nuomonė į tai ar ne, parodytų apklosos. Manoma, kad socialiniai tinklai gali būti išnaudoti ne tik nuotraukų talpinimui ir pasakojimui, kas šiandien buvo valgoma pietums ar kokiame koncerte buvo didesni įspūdžiai, ar kas šiandien buvo sapnuota. Realiai socialiniai tinklai verslui suteikia visas sąlygas iš socialinių tinklų vartotojų gauti naudingos informacijos. Gauti jos ne naudojant „sausainiukus“, ne slaptai prašant gauti asmeninius vartotojų profilio duomenis, o per viešas apklausas, kurių anketos būtų pildomos savanoriškai. Tvoros pardavėjai turi atsižvelgti ne tik į savo darbuotojų, specialistų nuomonę, bet kartais pamiršti savo subjektyvią nuomonę, kad jų prekė neturi sau lygių ir patikrinti, kas vyksta žmonių mintyse, kai ištariamas žodis tvoros. Juk kiekvienas žodis kelia kažkokiasmintis, asociacijas ir t. t. Visa tai turi būti sužiūrėta ir išnagrinėta ir pagal tai tobulinamas parduodamas produktas. Šiuo atveju – tvoros. Tvoros iš esmės žmonių gyvenime jau yra labai labai ilgai, bet jas vis dar naudoja ne visi. Ar tikrai tik šeimos biudžeto dydis yra priežastis?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *