Reguliarus dviračių grandinės keitimas

Dviračių grandinės

Dviratis  egzistuoja  apie šimtą metų. Tačiau per šį laiką  jis labai  stipriai nepasikeitė. Pati didžiausia dviračių revoliucija  tapo pneumatinės padangos išradimas ir žinoma grandinės atsiradimas. Anksčiau dviračio rato dydis buvo  apie  pusantro metro, tačiau kai atsirado dviračių grandinės dviračių  ratų dydžiai tapo ženkliai mažesni,  sumažėjo svoris, o greitis ir saugumas išaugo.  Šiuolaikiški dviračiai kiekvienais metais įgauna  vis šiuolaikiškesnes  formas, turi patogias sėdynes ir vairus, tačiau jokiu  būdu neverta  pamiršti grandinių. Juk be dviračio  išvaizdos taip pat reikia  atkreipti dėmesį ir į mechanizmus, kurie  jį priverčia judėti.  Dviračių grandinės tai yra labai svarbi  važiuoklės dalis.  Labai dažnai nekokybiška  grandinė tampa labai didele problema, ypatingai  tuo atveju, kai gedimas nutiko netikėtai, o reikiamų įrankių šalia nėra.  Taigi  reikia išsiaiškinti ką daryti, kad ji vėliau sukeltu kaip galima  mažiau problemų.  Pagrindinis grandinių skirtumas yra jų plotis.  Šiuolaikiškos grandinės yra  siauresnės.  Viena iš priežasčių kodėl pakankamai dažnai  susidėvi grandinės tai yra  didelis žvaigždučių.  kiekis. Naujos grandinės įgauna  apvalią formą, tai suteikia galimybę  geriau išlinkti, kai važiuoja dviratis.  Tai  pavarų perjungimą  ir grandinės funkcionavimą paverčia  geresniu, na ir žinoma daro gerą įtaką tepalų įsisavinimui. Grandinės plotis tai yra  svarbi detalė, kuo daugiau žvaigždučių tuo platesnę reikės atlikti movą, kadangi priešingu atveju ratai gali prarasti tvirtumą ir gali sukelti neišvengiamas pasekmes, tačiau  ji neturi  būti  ir labai plati.

Kai yra  mažinamas atstumas tarp žvaigždžių, kai yra mažinamas jų storis,  tokiu  atveju atsiranda nauja galimybė padidinti jų pavarų skaičių. Kuo daugiau  žvaigždučių yra kasetėje, tuo  siauresnė turi būti grandinė, kuri yra  naudojama.  Jei dviračių grandinės yra  apskaičiuotos 10-9 pavaroms tokiu  atveju jos ten ir turi būti montuojamos. Standartiniai  grandinių žingsniai yra pusės colio. Dviračių grandinės nėra  skirstomos į grandines, jas naudoja kalnų, plentiniai, bei  sprintui pritaikyti dviračiai. Tačiau  skirtingų grandinių praeinamumas ženkliai skiriasi.  Kalnų dviračiams pritaikytos grandinės tarnauja  trumpiau, jos susidėvi greičiau, kadangi  ant jų greičiau kaupiasi nešvarumai.  Taip pat  kalnų dviračiai  išlaiko  didelį krūvį.  Medžiagos iš kurių yra gaminamos grandinė yra termiškai arba  chemiškai  apdorotos, tai daro įtaką  jų atsparumui, susidėvėjimo lygiui, tvirtumui ir svoriui. Spalva taip pat gali  padėti nustatyti grandinės kokybę.  Pilka spalva  yra būdinga  aukštos klasės grandinėms, balta vidutinės klasės grandinėm, o štai geltona arba tamsi spalva  yra žemo klasės grandinių savybė.  Grandinė susidėvi greičiau nei žvaigždės, jei jos nebus laiku keičiamos tokiu atveju jo  suvalgys ir kasetes.  Taigi  tada jums reikės pirkti ne tik naują grandinę, tačiau visą sistemą. Todėl labai svarbi  akimirka yra  laiku atliekamas grandinės keitimas.

Nustatyti tinkamą akimirką kada turi  būti keičiamos dviračių grandinės galima išmatuojant  grandinę ir nustatant ar ji yra labai ištempta. Tai galima padaryti grandinę išmatuojant liniuote. Grandinė jums tarnaus ilgiau jei  bus  laiku  atliekamas jos sutepimas ir valymas.  Išplauti arba bent jau išvalyti grandinę reikia po kiekvieno važiavimo.  Išvalyti grandinę jos nenuimant gali padėti speciali mašina, tačiau jei jūs neturite  tokios priemonės turėtų būti  naudojamas šepetukas.  Taip pat jūs galite nuimti grandinę ir ją įmesti į tirpiklį. Be to, galima   surasti atskirai keičiamą grandį, kuri nereikalaus įrankių. Tai suteiks galimybę  gaišti mažiau jėgų ir nervų aiškinantis kaip geriau išrinkti savo dviratį, kad jis nebūtų   sugadintas.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *