Dviračių padangos su giliu protektoriumi

Dviračių padangos

Dviračių padangos tai  yra dviračiui skirta dalis, tačiau nuo  jos priklauso tokie  važiavimo parametrai kaip greitis ir stabdymas, dviračio  svoris, efektyvumas,sukibimas posūkiuose ir nusileidimuose.  Padangos būtinai tūri turėti  aštrų  protektorių. Dviratis tampa  blogai  valdomas, jei  yra  nutrinta guma. Todėl, dėl saugumo padangos yra keičiamos.  Dviračių padangos yra  sudarytos iš trijų pagrindinių elementų.  Pirmasis elementas tai yra  šonai, tai yra žiedas, kuris yra  sudaryta iš plieno, kuris sulaiko  padangą ant dviračio.  Nuo  jo skersmens priklauso dviračio padangos dydis. Antroji  dalis tai  padangos karkasas, kuris neleidžia padangai deformuotis. Trečioji, tai yra  guma, tai yra  išorinė padangos dalis, kuri liečiasi  su keliu.  Ji yra gaminama tokiu  būdu, kai kaučiukas yra užpildomas specialiomis medžiagomis ir įvairius antgaliu, kurie padangai  suteikia  įvairias fizikines savybes. Kokios  gumų rūšys gali būti  naudojamos ir kokie yra pasirinkimo kriterijai.  Įvairios padangų  rūšys gali  turėti skirtingą protektorių, jis gali turėti  trijų sluoksnių piešinį ant išorinio padangų paviršiaus.  Protektoriaus reljefas suteikia  geresnį sukibimą, o tai yra  labai svarbu  važiuojant neasfaltuota kelio danga, tačiau  ji teikia  ir labai  didelę pasipriešinimo jėgą.  Todėl labai svarbu surasti  balansą tarp  greičio ir sukibimo. Priklausomai  nuo važiavimo stiliaus ir  vietovės dviračių padangos yra  skirstomos į tris rūšis.    Visų pirma, tai plikos padangos, kurios yra pritaikytos lygiam ir  tiesiam paviršiui, tai yra važiavimui  dviračių takeliais arba  plentu.

Šios dviračių padangos rūšis yra  lygi ir  neturi  labai gilaus išilginio piešinio.  Nepamirškite, kad dvirati, kuris nuvažiavo  nuo asfalto  į purvą  arba  važiuoja  neasfaltuota  kelio danga, dviratis gali  netekti  sukibimo.  Taip pat  šios padangos gali  būti su spalvotomis juostomis, kurios parodo koks  yra padangų nusidėvėjimo lygis.   Antroji rūšis tai yra pusiau plikos padangos, ši dalis yra  padangos centre, šone turi  sukibimus, kurie gali kabintis už grunto.  Ji gali  būti vadinama  universalia guma, kadangi  ji puikiai  tinka  važiavimui  lygiu  asfaltuotu keliu, tiek ir važiavimui  turistinėse kelionėse.  Na ir trečioji  rūšis tai yra  dviračių padangos su agresyviu protektoriumi.  Šis variantas puikiai tinka  važiuojant kalnais, kurie padeda  jį sulaikyti važiuojant  ekstremaliu keliu, jos  amortizuoja smūgius dėl nelygaus grunto.  Ant  asfalto  važiuoti su tokiomis padangomis  sunku, kadangi jos nugesins greitį ir  netriukšmaus.  Dar viena dviračių  padangų rūšis yra  žieminės padangos.  Vizualiai jos gali  nelabai skirtis nuo  pusiau plikų padangų arba agresyvų protektorių turinčių padangų, tačiau pagrindinis  skirtumas yra ta, kad padangos gali išlaikyti  aukštas temperatūras.

Guma turi  tokį  bruožą, kad ji šaltyje sukėtėja, o karštyje  priešingai  suminkštėja.  Jei nekreipsite dėmesio į šį  parametrą tokiu  atveju žiemą ir vasarą važiuosite  su tokiomis pat padangomis  jūs rizikuosite  prarasti kontrolę kelyje.  Taip gali nutikti jei po žiemos jūs pamiršite žiemines padangas pakeisti  į vasarines.  Žieminės  dviračių padangos puikiai  elgiasi šaltyje, tačiau jos nėra  pritaikytos  temperatūrai aukštesnei nei +5 laipsniai.  Jos vasarą tiesiog  pradės lydytis. Kad ir koks būtų dviratis ir kad ir  kokiu  stiliumi  jūs važiuosite  kokybiškos ir tvirtos dviračių padangos gali užtikrinti puikų  sukibimą, jos yra nepakeičiamos. Svarbiausias elementą, kuris yra atsakingas už patikimą  ratų sukibimą  su kelio  danga  arba gruntu tai  būtent  ir yra padangos.  Bet kuriam  dviračio savininkui, kai  pasikeis jo važiavimo  stilius arba padanga sprogs reikės ją pakeisti  į naują.  Taip pat kaip ir automobilių padangos, dviračių padangos yra  dalinamos į vasarines ir žiemines.

 

 

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *