Dviračių padangos
Dviračių padangos tai yra dviračiui skirta dalis, tačiau nuo jos priklauso tokie važiavimo parametrai kaip greitis ir stabdymas, dviračio svoris, efektyvumas,sukibimas posūkiuose ir nusileidimuose. Padangos būtinai tūri turėti aštrų protektorių. Dviratis tampa blogai valdomas, jei yra nutrinta guma. Todėl, dėl saugumo padangos yra keičiamos. Dviračių padangos yra sudarytos iš trijų pagrindinių elementų. Pirmasis elementas tai yra šonai, tai yra žiedas, kuris yra sudaryta iš plieno, kuris sulaiko padangą ant dviračio. Nuo jo skersmens priklauso dviračio padangos dydis. Antroji dalis tai padangos karkasas, kuris neleidžia padangai deformuotis. Trečioji, tai yra guma, tai yra išorinė padangos dalis, kuri liečiasi su keliu. Ji yra gaminama tokiu būdu, kai kaučiukas yra užpildomas specialiomis medžiagomis ir įvairius antgaliu, kurie padangai suteikia įvairias fizikines savybes. Kokios gumų rūšys gali būti naudojamos ir kokie yra pasirinkimo kriterijai. Įvairios padangų rūšys gali turėti skirtingą protektorių, jis gali turėti trijų sluoksnių piešinį ant išorinio padangų paviršiaus. Protektoriaus reljefas suteikia geresnį sukibimą, o tai yra labai svarbu važiuojant neasfaltuota kelio danga, tačiau ji teikia ir labai didelę pasipriešinimo jėgą. Todėl labai svarbu surasti balansą tarp greičio ir sukibimo. Priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir vietovės dviračių padangos yra skirstomos į tris rūšis. Visų pirma, tai plikos padangos, kurios yra pritaikytos lygiam ir tiesiam paviršiui, tai yra važiavimui dviračių takeliais arba plentu.
Šios dviračių padangos rūšis yra lygi ir neturi labai gilaus išilginio piešinio. Nepamirškite, kad dvirati, kuris nuvažiavo nuo asfalto į purvą arba važiuoja neasfaltuota kelio danga, dviratis gali netekti sukibimo. Taip pat šios padangos gali būti su spalvotomis juostomis, kurios parodo koks yra padangų nusidėvėjimo lygis. Antroji rūšis tai yra pusiau plikos padangos, ši dalis yra padangos centre, šone turi sukibimus, kurie gali kabintis už grunto. Ji gali būti vadinama universalia guma, kadangi ji puikiai tinka važiavimui lygiu asfaltuotu keliu, tiek ir važiavimui turistinėse kelionėse. Na ir trečioji rūšis tai yra dviračių padangos su agresyviu protektoriumi. Šis variantas puikiai tinka važiuojant kalnais, kurie padeda jį sulaikyti važiuojant ekstremaliu keliu, jos amortizuoja smūgius dėl nelygaus grunto. Ant asfalto važiuoti su tokiomis padangomis sunku, kadangi jos nugesins greitį ir netriukšmaus. Dar viena dviračių padangų rūšis yra žieminės padangos. Vizualiai jos gali nelabai skirtis nuo pusiau plikų padangų arba agresyvų protektorių turinčių padangų, tačiau pagrindinis skirtumas yra ta, kad padangos gali išlaikyti aukštas temperatūras.
Guma turi tokį bruožą, kad ji šaltyje sukėtėja, o karštyje priešingai suminkštėja. Jei nekreipsite dėmesio į šį parametrą tokiu atveju žiemą ir vasarą važiuosite su tokiomis pat padangomis jūs rizikuosite prarasti kontrolę kelyje. Taip gali nutikti jei po žiemos jūs pamiršite žiemines padangas pakeisti į vasarines. Žieminės dviračių padangos puikiai elgiasi šaltyje, tačiau jos nėra pritaikytos temperatūrai aukštesnei nei +5 laipsniai. Jos vasarą tiesiog pradės lydytis. Kad ir koks būtų dviratis ir kad ir kokiu stiliumi jūs važiuosite kokybiškos ir tvirtos dviračių padangos gali užtikrinti puikų sukibimą, jos yra nepakeičiamos. Svarbiausias elementą, kuris yra atsakingas už patikimą ratų sukibimą su kelio danga arba gruntu tai būtent ir yra padangos. Bet kuriam dviračio savininkui, kai pasikeis jo važiavimo stilius arba padanga sprogs reikės ją pakeisti į naują. Taip pat kaip ir automobilių padangos, dviračių padangos yra dalinamos į vasarines ir žiemines.