Pilnų krovinių pervežimas į užsienį

Kartais vežant stambų krovinį labai nerimaujame, kaip jį nugabenti teisingu būdu, t. y., susitvarkius dokumentus, radus patikimą įmonę. Tolimųjų reisų vairuotojai, niekam ne paslaptis, ne visi yra patikimi, todėl, net kalbant su labai rimtais direktoriais, kurie moka pasirodyti specialistais savo srityje, dar nėra garantas, kad pas tą rimtą direktorių dirba rimti vairuotojai. Dėl to atsargumo imamasi papildomai ir ieškoma atsiliepimų apie įmonę. Kas gali atsakyti, ar pilnų krovinių pervežimas į užsienį visada yra sėkmingas? Tie, kas šiomis paslaugomis jau yra naudojęsi. Juk nei vienas nenori kreiptis į įmonę, kuri nėra gerai žinoma, yra nauja, nes tai reikštų tapti tarsi bandomuoju triušiu. Tad kaip žinoti, ar krovinys bus saugus su tokiais naujokais?

Pagalvokite apie tai, kad net jei įmonė yra naujokė, jos darbuotojai gali tokie ir nebūti. Galbūt tolimųjų reisų vairuotojai, kurie dirba šį darbą jau ne vienerius metus ir yra padarę ne vieną dešimtį, šimtą reisų į užsienį, tiesiog susidomėjo geresniu atlyginimu, kurį siūlo naijai į rinką kroviniaiatėjusi įmonė. Kyla klausimas, kaip nauja įmonė gali suteikti konkurencinagą atlyginimą darbuotojams? Variantų gali būti įvairių. Galbūt buvo pritraukti investuotojai iš užsienio, kad pilnų krovinių pervežimas į užsienį būtų spartesnis. Galbūt tai užsienio įmonė sukūrusi pirmąjį savo filialą Lietuvoje ir dėl to jums nėra žinoma, tačiau užsienio šalyse ji dirba jau ilgus metus. Jei jums įmonė nežinoma, tai dar nebūtinai ji yra nepatyrusi naujokė versle. Niekada neskubėkite daryti išvadų ir skubotai teisiti, „nurašyti“ įmonę kaip nepatikimą. Visada išsinagrinėkite situaciją iki galo. Tik tada būsite tikri dėl to, ką viena ar kita įmonė gali pasiūlyti savo būsimiems klientams.

Pilnų krovinių pervežimas – konkurencinga sritis ir joje įeiti į rinką nėra taip paprasta. Kiekviena įmonė gali paskęsti reklamos jūroje, kurioje jau pilna tolimuosius reisus vykdančių asmenų. Ir vis dėlto, vandenynas yra pakankamai platus, kad atsirastų naujų verslo ryklių. Dėl to negalima aklai pasikliauti tik tais prekiniais ženklais, logotipais, kurie mums žinomi nuo senų laikų. Viskas tobulėja, keičiasi, todėl reikia žiūrėti ir ką gali pasiūlyti naujai atėjusios įmonės. Pilnų krovinių pervežimas su senai dirbančia įmone atrodo patikimesnis, bet ar visais atvejais kokybiškesnis? Štai čia ir yra kertinis akmuo. Jauni verslininkai nebijo naujovių, nevengia ir modernesnius sunkvežimius naudoti, tuo tarpu senbuviai galbūt pasitiki tik senais sunkvežimiais, kurie jau daug metų tarnauja, o apie jų susidėvėjimą įmonėje mąstoma per mažai. Reikia įvertinti abi medalio puses ir tik tada spręsti ar pilnų krovinių pervežimas geriau su jauna įmone, ar su seniai dirbančia.

Pilnų krovinių pervežimas į užsienį – tai verslo sritis, kuri atsirado jau seniai. Dar nuo tada, kai buvo verslas paremtas mainais, o ne piniginiais sandoriais, jau vyko prekių eksportavimas. Tik tais žilos senatvės laikais patys prekeiviai, amatininkai gabendavo savo produkciją mažais kiekiais, o dabar viskas kitaip. Kiekiai dabar daug didesni, todėl vienam verslininkui neretai ir vieno sunkvežimio negana. Tokioms stambioms žuvims ir yra aktualus pilnų krovinių pervežimas. Juk pilnų krovinių pervežimas reiškia tai, kad vienas sunkvežimis nebus skirtas kelių verslininkų krovinių vežimams vienu metu. Tai reiškia, kad viename sunkvežimyje bus tik vienos įmonės produkcija, įrenginiai, žodžiu, to paties juridinio asmens krovinys. Primename, kad juridinis asmuo – tai įmonė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *