Registrų centras jums padės greičiau įsteigti įmonę

Registrų centras kaupia duomenys apie Lietuvoje registruotus juridinius ir fizinius asmenis, kurie gali sudaryti sandorius juridinio asmens vardu. Registrų centre yra kaupiami dokumentai ir kita informacija, kuri yra vieša. Ją galima pamatyti registrų centro internetiniame tinklalapyje.

Registrų centras vykdo šią veiklą:

  • Tvarko juridinių asmenų registrą;
  • Tvarko adresų registrą;
  • Tvarko Lietuvos įstatymų ir kitų teisinių aktų registrą;
  • Vykdo nekilnojamojo turto registrą;
  • Teikia teisinę informaciją;
  • Kuria ir diegia kitas informacines sistemas;
  • Laikinai į registrų centrą įtraukia juridinio asmens pavadinimą;
  • Gali inicijuoti juridinio asmens likvidavimą.

Taip pat yra suteikiama paslauga elektroniniu būdu įsteigti mažąją bendriją. Steigti mažąją bendriją registrų centre elektroniniu būdu bus galima jei:

  • Jei steigėjai turės elektroninį parašą;
  • Jei įmonės pavadinime nebus naudojamas žodis ,,Lietuva“;
  • Jei dokumentai yra rengiami vadovaujantis visais nuostatais;
  • Jei steigiamos mažosios bendrijos pavadinimas yra laikinai įtrauktas į juridinių asmenų registrą;
  • Patalpoms, suteikiamoms buveinei registruoti, Nekilnojamo turto registre nėra įregistruotas areštas.

Savarankiškai apie save informaciją keičiančių įmonių arba organizacijų atstovams neteks asmeniškai vykti į registrų centrą arba derinti pakeitimus su notaru, o tai ženkliai sumažins registravimo išlaidas. Visas duomenų arba informacijos keitimų procedūras bus galima atlikti apsilankius registrų centro savitarnos internetinėje svetainėje. Norint prisijungti prie internetinės savitarnos jums bus reikalingas elektroninis parašas. Tokį parašą gali įsigyti kiekvienas fizinis asmuo, kuris pateiks užpildytą prašymą ir galiojantį asmens tapatybės dokumentą. Registrų centras sukūrė puikią visus saugumo reikalavimus atitinkančią elektroninių sertifikatų sistemą, kuri teikia elektroninio parašo paslaugas. Savarankiškai tvarkyti duomenis nesilankant registrų centre bus suteikta galimybė uždarųjų akcinių bendrovių, individualių įmonių, viešųjų įstaigų ir asociacijų vadovams. Tai labai supaprastins kiekvieno vadovo darbą.

Kai mažoji bendrija steigiama elektroniniu būdu nėra reikalingas notaro patvirtinimas, kadangi visi dokumentai yra pateikiami per informacinę sistemą. Mažoji bendrija yra laikoma įsteigta nuo tos akimirkos, kai ji yra įregistruojama registrų centre, o steigėjai tampa mažosios bendrijos nariais. Taigi naudojimas registrų centro paslaugomis, kai kuriais atvejais padeda palengvinti įmonių steigimo procesą. Daugiau informacijos apie registrų centrą ir visas jo teikiamas paslaugas galite sužinoti apsilankydami registrų centro internetinėje svetainėje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *