Kondicionierių pildymas Kaune

Karštomis vasaros dienoms, tikriausiai net negalėtume įsivaizduoti, kaip galima vairuoti automobilį be oro kondicionieriaus. Kai kažkur važiuojame didesniu greičiu tai dar nieko tokio, tačiau, jeigu papuolame į kamščius – tai karštis automobilyje gali mums netgi labai pakenkti. Kondicionieriai, kaip ir visi kiti prietaisai automobilyje yra sudėtingi ir jiems yra reikalinga pastovi priežiūra. Kondicionierius reikia atnaujinti ir vis papildyti, o tam mums gali padėti kondicionierių pildymas Kaune.kondicionieriaus pildymas

Kondicionierių pildymas Kaune – tai gera ir patogi paslauga, kuri yra prieinama visuose Lietuvos miestuose. Tereikia tik skirti šiek tiek laiko gero autoserviso paieškoms. Žinoma, pagrindinis požymis, kad Jūsų automobilyje yra reikalingas kondicionierių pildymas Kaune yra tas, jog jaučiame silpniau, arba jau visai nebejaučiame jokio pučiančio vėsaus vėjelio salone karštomis vasaros dienomis. Tačiau reikėtų šiek tiek susipažinti ir plačiau, kad ateityje nuvažiavę į automobilių remonto dirbtuves, turėtumėte bent šiokias tokias minimalias žinias.

Jeigu Jūsų automobilio oro kondicionavimo sistema pučia tik šiltą orą karštomis dienomis, tikriausiai ten jau yra mažai vėsinimo, o labiausiai tikėtina to priežastis, tai, kad automobilio sistemoje yra kažkoks nuotėkis. Nors daugelis transporto priemonių savininkų galvoja, kad jie turi kažkaip „įkrauti“ savo automobilio oro kondicionavimo sistemas. Šaldymas ar vėsinimas juk turi būti reguliarus, pavyzdžiui, kartą per metus. Yra ir tokių situacijų, kai oro kondicionierius nustoja veikti, tačiau ventiliatorius ir toliau pučia šiltą orą. Tokiu atveju dažniausiai būna ėda su nuotėkiu, kuris atsiranda vienoje iš žarnų jungčių. Žiemą galite pastebėti, kad aprasoja langai. Jau vien tai yra ženklas, kad kažkurioje sistemos vietoje yra tam tikras nutekėjimas.

Jeigu oro kondicionavimo sistemoje yra bent koks nuotėkis, tai daugelyje modernių transporto priemonių yra uždaromi šaldymo lygiai (kurie ir tai jau būna gana maži). Taip yra siekiama užkirsti kelią, kad nebūtų padaryta jokia žala oro kondicionavimo kompresoriui. Atkreipkite dėmesį, kad mes kalbame konkrečiai tik apie šaldymo skystį, o ne apie freoną. Freonas seniau buvo laikomas norma oro kondicionavimo sistemose, tačiau dabar jis jau yra senų seniausiais uždraustas, kadangi buvo nustatyta, kad jis yra kenksmingas. Freonas yra kenksmingas ozono sluoksniui.  Šiuolaikinės transporto priemonės naudoja savo šaldymo skystį, kuris yra žinomas, kaip R-134.

Verta žinoti ir tai, jog net ir patys geriausi meistrai Jums greitai neatsakys, ar Jūsų automobilio oro kondicionavimo sistema yra vis dar gera, ar ne. Kad būtų galima atsakyti į šį klausimą, reikia nuvykti į auto remonto dirbtuves, kad ten meistras galėtų pasinaudoti reikiama įranga, tam tikrais matuokliais ir patikrinti, koks gi slėgis yra sistemoje.

Visų pirma reikia žinoti, kad patys Jūs niekada nežinosite, kada automobiliu yra reikalingas vienoks, ar kitoks remontas. Tik patyrę meistrai, kurie turi geriausią tam pritaikytą įrangą, gali daug ką atlikti. Tinkamose auto dirbtuvėse, bus galima išbandyti visą sistemą ir įkrauti ją su tiksliu ir rekomenduojamu aušinimo skysčio kiekiu. Priklausoma nuo gamintojo, tai kiekviename automobilyje oro aušinimo skystis gali būti rekomenduojamas vis kitokiais kiekiais. Tik patyręs autoserviso darbuotojas gali Jums patarti, kiek gi to reikia būtent Jūsų transporto priemonei.

Nežinote, kada reikia keisti kažką savo automobilyje? Reguliariai lankykitės pas autoserviso meistrus ir atlikite diagnostikas. Visada bus geriausia, jei užbėgsite visiems įvykiams ir problemoms už akių. Ir niekada nesijaudinkite, kadangi laiku pastebėtos problemos, visada yra lengviau sutvarkomos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *