Skip to content

JPPC

Rašiniai, mintys, atradimai, nuomonės…

5 klaidos, kurias daro verslininkai su Facebook reklama

Posted on 2024-12-01 By Adas

Facebook – tai ne tik socialinis tinklas, kuriame galima pasidalinti nuotraukomis su draugais, bet ir efektyvi reklamos platforma, kuri suteikia verslininkams galimybę pasiekti milijonus vartotojų visame pasaulyje. Visgi, kaip ir bet kuri kita reklamos priemonė – Facebook reklama reikalauja žinių, strategijos ir nuoseklumo, kad būtų pasiekti tikrai geri, dėmesio verti rezultatai. 

Neapibrėžiama tikslinė auditorija

Facebook reklama suteikia daugybę galimybių pasiekti įvairius vartotojus pagal jų interesus, amžių, vietą ir net elgesį internete, tačiau viena didžiausių klaidų, kurią daro verslininkai – tai nepakankamas auditorijos segmentavimas. Kai reklama rodoma per plačiai arba per mažai apibrėžta auditorijai – tai ne tik mažina jos efektyvumą, bet ir padidina reklamos išlaidas.

Pavyzdžiui, jei turite restoraną ir norite reklamuoti tik savaitgalio akcijas, bet nustatote per plačią auditoriją – tokia reklama gali pasiekti žmones, kurie gyvena toli nuo jūsų vietos ir kuriems neaktualūs jūsų pasiūlymai. Tuo pačiu, jei reklama rodoma tik tiems, kurie jau buvo jūsų interneto svetainėje, tačiau neužsakė nieko – galite praleisti potencialius klientus, kurie dar nesužinojo apie jūsų verslą.

Gerai apibrėžkite savo tikslinę auditoriją pagal amžių, lytį, vietą, pomėgius ir elgesį. Facebook Audiences suteikia galimybę kurti skirtingas auditorijas, kurias galima tiksliai segmentuoti ir pasiekti tik tuos vartotojus, kurie tikrai yra suinteresuoti jūsų paslaugomis ar produktais.

Neoptimizuotos reklamos kampanijos

Dažnai verslininkai sukuria reklamas ir pamiršta jas nuolat tikrinti ir optimizuoti. Tai yra viena iš pagrindinių klaidų. Facebook reklamos platforma nuolat keičiasi, o jūsų reklama gali tapti nebeefektyvi, jei nėra nuolat tikrinami kampanijos rezultatai ir atnaujinama pagal naujausius duomenis.

Pavyzdžiui, galbūt jūsų reklama pritraukia daug paspaudimų, tačiau mažai konversijų, t.y. žmonės spaudžia ant reklamos, bet nesiruošia pirkti. Tai gali parodyti, kad reklamos turinys arba nukreipimo puslapis nėra pakankamai patrauklus ar efektyvus.

Nuolat analizuokite reklamos kampanijas naudodamiesi Facebook Insights ir Ads Manager įrankiais. Stebėkite – kurie skelbimai veikia geriausiai ir pritaikykite juos pagal rezultatus. Neleiskite savo kampanijoms „veikti savaime“ – nuolat koreguokite biudžetą, tikslinę auditoriją ir reklamų turinį.

Nekokybiškas reklamos turinys

Facebook vartotojai per dieną mato šimtus reklamų, todėl jūsų skelbimas turi išsiskirti. Nepakankamai kokybiškas, monotoniškas arba nenuoseklus reklamos turinys – tai viena didžiausių klaidų, kurią daro verslininkai. Jei jūsų reklama nėra vizualiai įdomi arba nesuteikia aiškios žinutės –  vartotojai ją praleis.

Pavyzdžiui, vien tik tekstinė reklama be jokių vaizdų arba video gali nepasiekti reikiamo dėmesio. Be to, jei reklamoje neaiškiai pateikiama kas yra siūloma ar kokia yra nauda – vartotojai greičiausiai nepaspaus „Pirk“ arba „Sužinok daugiau“.

Neveikiantys puslapiai (landing pages)

Dar viena labai dažna klaida – reklama nukreipia vartotojus į puslapį, kuris nesuderinamas su reklamos turiniu arba nėra optimizuotas konversijoms. Jei jūsų reklama skatina žmones pirkti produktą ar užsiregistruoti paslaugoms, tačiau puslapis yra lėtas, painus arba nesuderinamas su reklamos žinute – vartotojai greitai pabėgs…

Pavyzdžiui, jei reklamuojate „30% nuolaidą vasaros kolekcijai“, tačiau puslapis nesuteikia lengvos prieigos prie akcijos ar netyčia nukreipia į visai kitą produktų kategoriją – vartotojai tikrai nepirks. Šiais laikais žmonės tikisi greičio ir konkretumo.

Per mažas biudžetas ir minimalus testavimas

Kai kurie verslininkai startuoja su labai mažu reklamos biudžetu ir tikisi didelių rezultatų arba investuoja tik į vieną reklamos variantą ir nustoja eksperimentuoti. Facebook reklama reikalauja nuolatinio testavimo, kad rastumėte geriausiai veikiančius elementus, tačiau jei biudžetas yra per mažas arba jei nebandote skirtingų kampanijų variantų – tikėtis didelių pasiekimų gali būti sunku.

Pavyzdžiui, jūs galite išbandyti kelis reklamų variantus su skirtingais pavadinimais, nuotraukomis, tekstais ir auditorijomis. Jei tik išbandysite vieną kampaniją ir nesieksite jos optimizuoti – prarasite galimybes pasiekti geresnius rezultatus.

Jūsų facebook reklamos partneris – bereklamosnegerai.lt

Verslo rubrika

Navigacija tarp įrašų

Previous Post: Kodėl kai kurie vestuviniai žiedai kainuoja daugiau nei jūsų pirmasis automobilis?
Next Post: Žygiai kaip terapija: kaip aktyvus laisvalaikis gamtoje gerina savijautą

More Related Articles

Apskaitos mokymai: nuo pagrindų iki profesionalo karjeros Verslo rubrika
Polikarbonato pertvaros – inovatyvus būdas atskirti erdves be sunkių konstrukcijų Verslo rubrika
Kodėl svetainės greitis yra svarbus SEO elementas? Verslo rubrika
Kaip Business Central gali padėti įmonei greičiau priimti finansinius sprendimus Verslo rubrika
Individuali veikla ir socialinis draudimas: ką reikia žinoti? Verslo rubrika
Kaip metalo pjovimas lazeriu prisideda prie automatizuotos gamybos? Verslo rubrika

Naujausi įrašai

  • Apskaitos mokymai: nuo pagrindų iki profesionalo karjeros
  • Audi automatinė pavarų dėžė smūgiuoja – priežastys ir problemų sprendimai
  • Kemperiu per Europą: maršrutai, kurie neatsibos net trečią kartą
  • Kaip atkurti Viber žinutes? Paprastas žingsnis po žingsnio gidas
  • Nuo geležies iki bakterijų – kaip vandens filtrai iš tiesų keičia sveikatą

Archyvai

  • 2025 m. gegužės mėn.
  • 2025 m. balandžio mėn.
  • 2025 m. kovo mėn.
  • 2025 m. vasario mėn.
  • 2025 m. sausio mėn.
  • 2024 m. gruodžio mėn.
  • 2024 m. lapkričio mėn.
  • 2024 m. spalio mėn.
  • 2024 m. rugsėjo mėn.
  • 2024 m. rugpjūčio mėn.
  • 2024 m. liepos mėn.
  • 2024 m. birželio mėn.

Kategorijos

  • Automobiliai
  • Be kategorijos
  • Klausimai
  • Namai
  • Paslaugos
  • Patarimai
  • Prekės
  • Psichologija
  • Sveikata
  • Verslo rubrika

Nuorodos

  • Naujienos
  • Copyright © 2025 JPPC.

    Powered by PressBook Green WordPress theme